Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, April 15, 2015

Wordless Wednesday : Ciri Ciri Autisme

Assalamualaikum & Hello.


 Untuk pengetahuan kita bersama , moga moga tidak terlepas pandang.


Thanks for your time , love ya people.


p.s : even takde anak lagi , this is knowledge. ^_^


18 comments:

  1. ooowww. lela tak pernah taw tentang ni. pernah dengar je autisme ni

    ReplyDelete
  2. akak ada kawan2 yang ada anak aitisme nih..
    selalu jugak baca perjongsian diaorang tentng anak2..
    tau la serba sikit..untuk pengetahuan ..kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak sebab benda ni pun penting dalam kita nak tahu tentang perkembangan dorang. Tak gitu ? ^_^

      Delete
  3. tambah info baru datang sini. Hiksss :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajin rajinlah datang sini. Hahahaha. :P

      Delete
  4. good sharing dear.. rinduu kamo xoxo =)

    ReplyDelete
  5. Ada juga kenal beberapa bloggers yang ada anak begini. Salute pada mereka kerana dah tentulah sebab ketabahan mereka melayan keletah anak. Kita yang ada anak biasa-biasa ni pun dah pening nak tumbang kadang-kadang melayan anak; inikan pulak mereka yang ada anak yang memerlukan perhatian khas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak , salute ! Tapi yang sedihnya bila ada sesetengah orang tak alert dengan benda benda macam ni. Huhu.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah