Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, May 18, 2016

Apple Toner - Bila Catridge Toner Sampai Terus Depan Rumah !

Assalamualaikum & Hello.

Siapa dekat sini yang ada guna personal printer dekat rumah ? Or ada tak yang dah hampir hampir kehabisan printer toner ? Kalau ada, meh sini aku nak share dengan korang information best ni !!

Kelmarin aku nak print out satu gambar (dah ada anak, nak print gambar anak jela. Hehehe). Jadi macam biasa aku design la dulu cantik cantik, lepas tu tekan la print. Dah pulak dah printout tu keluar banyak garis garis dan warna tak serata. Kau ghaseee ? Erghh ! Panas hati kite tauuuuu. Ni yang tak best ni !

Last time aku beli printer toner, dekat shopping mall. Sakit hati betul nak kena harung jem, nak cari parking dan redah orang ramai semata mata untuk toner cartridge jer. Dah la hujung minggu.OMG ! Malasssss.

Dan disebabkan taknaklah tunggu sampai Isnin untuk guna office equipment, jadi cepat cepatla aku search kat Google, jumpa lak AppleToner. Company local, base dekat Klang je, focus pula kepada jualan peralatan printing macam printer toner, laser printer dan lain-lain. Website dorang pun friendly user. Seronok sikit nak usha ! Tak serabut.

Aku pun carila toner cartridge kat search function dia, masukan nombor series dan jenama. Kejap je dah dapat result. Boleh tahan ! Harga pun competitive. Dah jumpa tu, sebelum beli aku check syarat-syarat dia dulu. Bukan apa , takut kena tipu. Hehehe. Aku tengok website dia semua info penghantarannya lengkap dan senang untuk dibaca.

Mereka menawarkan servis penghantaran pada hari yang sama jika anda berada di Lembah Klang (nasib baik !) dan pesanan dibuat sebelum 12 tengahari. Pastu ada pulak jaminan selama 1 tahun atas semua pembelian. Jadi okay la, aku pun terus order. Harap-harap sampai la besok (hari ni to be exact).

Servis Shopping Cart dan Check Out diorang pun senang nak guna. So takde masalah bagi aku. Everything runs smoothly. Dah settle tu , aku saja-saja cuci mata tengok tengok website AppleToner ni. Mereka memang niche, fokus menjual dan membaiki peralatan pencetakan komersil. Pilihan jenama dan toner cartridge pun banyak.



Office dorang yang dekat Bukit Tinggi ni nampak gaya macam ada layan walk-in customers gak. Sangat bagus dah tu. Lain kali aku punya laser printer rosak, senanglah dah tau nak hantar dekat mana. Tengok la About Us.

Petang semalam sampai pun printer toner aku. Hehehe. Boleh dah print gambar banyak banyak. Yaiy ! Ada juga aku tanya tanya dengan member lain pasal AppleToner. So far, ramai yang okay je. Macam tak ada bad review sangatlah pasal Apple Toner.  So okayla, boleh repeat order lagi nanti. Hehe.

Rupa-rupanya dorang ni ada jugak dapat tender kerajaan dan syarikat syarikat swasta. Boleh tahan jugak dorang ni sebenarnya ! Maka dengan itu, kalau korang korang tengah mencari printer toner ataupun printer ataupun apa apa jela yang berkaitan. Rajin rajinkanlah diri tu klik Apple Toner punya website. Gerenti tak menyesal babe.

Thanks for your time , love ya people.

4 comments:

  1. benda2 gini akak tak pernah beli online..nak kena pi kedai beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut masing masing kak , macam manusia pesen orang ni. Suka beli online. Ekekeke. :P

      Delete
  2. thanks for sharing! nanti nak usha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila sila bawa diri laju laju and usha okay. Hehehe.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah